Üniversitemiz öğrencilerinin 2022–2023 eğitim–öğretim yılı bahar yarıyılı kayıt yenileme işlemleri ve danışman onayları
20-24 Şubat 2023 tarihleri arasında yapılacaktır. Ders Ekleme-Bırakma, Danışman Onayı ve Mazeretli Ders Kayıtları,
27 Şubat- 03 Mart 2023 tarihleri arasında Öğrenci Bilgi Sistemi üzerinden Danışman öğretim elemanlarımızın kontrolünde gerçekleştirilecektir. Eğitim-Öğretim
27 Şubat 2023 tarihi itibariyle başlayacaktır. 1. Sınıf öğrencilerimiz bahar yarıyılından itibaren ders kayıt işlemlerini kendileri yapacaklardır.
Önemli Not: Depremden etkilenen öğrencilerimizden, ders kayıt işlemlerini tamamlamayanların mazeretleri, kayıtlı oldukları akademik birimler tarafından ara sınav tarihlerine kadar değerlendirilecektir.
Dikkat! 2022-2023 Eğitim Öğretim Bahar Yarıyılı
“Uzaktan Eğitim” yöntemiyle yapılacak olup ilgili kurum ve kuruluşların verecekleri yeni kararlar doğrultusunda değerlendirilecektir.
2022-2023 Eğitim Öğretim Yılı Bahar Dönemi Eğitim Süreci hakkında alınan Senato kararı için tıklayınız.
Kayıt yenileme işlemlerinizi sorunsuz bir şekilde tamamlayabilmek için lütfen aşağıdaki açıklamaları dikkatlice okuyunuz.
Ders kayıt işleminizi
http://ekampus.tarsus.edu.tr adresinden Öğrenci Bilgi Sistemine giriş yaparak gerçekleştirebilirsiniz.
Katkı Payı ve Öğrenim Ücreti ödemelerinizi (varsa)
20-24 Şubat 2023 tarihleri arasında Ziraat Bankası ATM veya internet bankacılığı aracılığı ile yatırabilirsiniz. Katkı payı/öğrenim ücretini ödeyen ve ders kaydı işlemi ile danışman onayı tamamlanan öğrencinin ders kaydı yenilenmiş sayılır.
(Normal süreyi aşmayan ve ikinci üniversite kapsamında öğrenim görmeyen I. Öğretim öğrencileri katkı payı ödemeyecektir.)
Katkı Payı/Öğrenim ücreti borcunuzun olup olmadığını E-Kampus/OBS (Öğrenci Bilgi Sistemi) ekranından Ders Kayıt İşlemleri menüsünden kontrol edebilirsiniz.
Genel Seçmeli I-II Ders Paketi Hakkında Önemli Not
2022-2023 Eğitim Öğretim Bahar Yarıyılı itibari ile alması gereken tüm dersleri alarak
mezun durumuna gelecek olan ancak müfredatında yer alan Genel Seçmeli I paketinden
ders alamayan/başarısız olan/devamsızlıktan kalan öğrencilerimiz ekte yer alan dilekçeyi doldurarak Öğrenci İşleri Daire Başkanlığına şahsen ya da e-mail yoluyla başvurmaları halinde Genel Seçmeli II ders paketinden (Genel Seçmeli I Ders Paketi yerine ) ders alabileceklerdir. Dilekçe için
tıklayınız.
Pedagojik Formasyon Eğitimi Hakkında Önemli Not
Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı 29.12.2022 tarihli Yükseköğretim Genel Kurul toplantısında alınan “
Formasyon eğitimi alınabilen alanlardaki fakültelerde bu programlara kayıtlı son sınıf (mezuniyet aşamasında öğrencilerinin üniversitelerinden yazılı olarak talep etmeleri halinde, belirlenen dersleri bahar döneminde seçmeli olarak almaya başlamaları kaydıyla bahar döneminde, yaz öğretiminde veya öğretmenlik uygulaması da dahil derslerini 2023-2024 eğitim ve öğretim dönemi güz yarıyılında alabilmelerine” kararı gereğince aşağıda belirtilen programlarda okuyan son sınıf öğrencilerimiz talep etmeleri halinde formasyon derslerini almak için aşağıda yer alan dilekçe ile şahsen ya da e-mail yoluyla Öğrenci İşleri Daire başkanlığına başvuru yapabilirler.
Pedagojik Formasyon Eğitimi için Başvuru Yapabilecek Programlar (Sadece 4. Sınıf öğrencileri) |
Uygulamalı Bilimler Fakültesi |
Finans ve Bankacılık Programı |
Uluslararası Ticaret ve Lojistik Programı |
Teknoloji Fakültesi |
Otomotiv Mühendisliği |
Enerji Sistemleri Mühendisliği |
Pedagojik Formasyon Eğitimi Başvuru Dilekçesi için
tıklayınız.
2022-2023 Eğitim- Öğretim Yılı Ders Kayıt Kılavuzuna ulaşmak için
tıklayınız.
Öğrenci Bilgi Sistemine Giriş ve Şifre Sıfırlama Kılavuzu için
tıklayınız.
Öğrenci Bilgi Sistemine Giriş yapmak için
tıklayınız.
Öğrenci No Sorgulamak için
tıklayınız.
Üniversitemiz Öğretim Elemanlarının Dahili Numaraları için
tıklayınız.
İletişim Adresimiz
Tarsus Üniversitesi Rektörlüğü Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı Takbaş Mahallesi Kartaltepe Sokak 33400 Tarsus / MERSİN
Santral: +90 (324) 600 00 33
Dahili Numaralar: 1252, 1253, 1254, 1255, 1256, 1257, 1258, 1259