Sevgili Öğrenciler, Üniversitemizi tercih ettiğiniz için sizleri tebrik eder, öğrenim hayatınızda başarılar dileriz. Kayıt işleminizin sorunsuz bir şekilde tamamlanabilmesi için aşağıdaki açıklamalarımızı lütfen dikkatlice okuyunuz.
Yukarıda belirtilen programda zorunlu yabancı dil hazırlık sınıfı eğitimi bulunmaktadır. Bu programa yerleşen öğrencilerimizden, Üniversitemiz
Yabancı Dil Eğitim-Öğretim ve Sınav Yönergesinde yer alan muafiyet şartlarını sağlayan veya Üniversitemizce
26-27 Eylül 2022 tarihlerinde yapılacak olan Hazırlık Sınıfı Yabancı Dil Yeterlilik Sınavında başarılı olan öğrenciler doğrudan birinci sınıfa alınırlar. Hazırlık Sınıfı Yabancı Dil Yeterlilik Sınavına ilişkin detaylı bilgiler web sayfamızda ilan edilecek olup lütfen takip ediniz.
ÖĞRENCİ BİLGİ SİSTEMİ (OBS)
Öğrenci Bilgi Sistemi; Öğrenciye ait kişisel ve akademik bilgilerin yer aldığı sistemdir. Üniversitemizle ilgili bilgilendirmeler ve duyurular Üniversitemiz web adresinin yanında bu sistem üzerinden de yapılacaktır.
Öğrenci Bilgi Sistemine kullanıcı adı ve şifre ile giriş yapılacak olup ilk giriş sırasında şifremi unuttum butonu ile yeni şifre oluşturmanız gerekmektedir.
Kurumsal E-posta Adresi; Üniversitemize yeni kayıt yaptıran tüm öğrencilerimize standart olarak öğrencinumarası@tarsus.edu.tr olacak şekilde kurumsal elektronik e-posta adresi tanımlanmaktadır. (Örnek: 123456789@tarsus.edu.tr)
Kullanıcı Adı: Öğrenci Numarası (Öğrenci No Sorgulamak İçin
tıklayınız.)
DERS KAYIT İŞLEMLERİ
2022-2023 eğitim-öğretim yılında Üniversitemizi kazanarak kayıt yapan öğrencilerimizin güz yarıyılı ders kayıtları
19-23 Eylül 2022, öğrenci bilgi sistemi üzerinden öğrenci tarafından yapılacaktır. Dersler
26 Eylül 2022 tarihinde başlayacaktır. (2022-2023 Akademik Takvim İçin
tıklayınız.)
DERS MUAFİYET İŞLEMLERİ
Üniversitemiz programlarına DGS kapsamında kayıt yaptıran öğrenciler, ders muafiyet başvurularını not belgesi (transkript) ve ders içerikleri ile birlikte kesin kayıt esnasında veya 26-30 Eylül 2022 tarihleri arasında kayıtlı oldukları akademik birime yapmak zorundalardır.
KAYIT DONDURMA İŞLEMLERİ
Kayıt, devam, uygulama ve sınav koşullarından herhangi birini mazereti nedeniyle yerine getiremeyecek öğrencinin hakları, kayıt dondurma ile ilgili başvuruda bulunması ve bu başvurunun ilgili yönetim kurulunca değerlendirilip onaylanmasından sonra saklı tutulur. Kayıt dondurma bir yarıyıldan az dört yarıyıldan/iki yıldan çok olamaz. Sağlık nedeniyle yapılacak kayıt dondurma işlemleri bu sürelerin dışındadır.
Öğrenci, kayıt dondurduğu yarıyılda öğrenimine devam edemez ve sınavlara giremez. Olağanüstü durumlar dışında öğrenime ara verme başvurusu yapacak öğrencilerin
26-30 Eylül 2022 tarihleri arasında Fakülte / Meslek Yüksekokullarına başvurmaları gerekmektedir.
KAYITLA İLGİLİ ÖNEMLİ BAĞLANTILAR
E-Kayıt Kılavuzu İçin
tıklayınız.
E-Kayıt İçin
tıklayınız.
Öğrenci No Sorgulamak İçin
tıklayınız.
Öğrenci Bilgi Sistemine Girmek İçin
tıklayınız.
2022-2023 Akademik Takvim İçin
tıklayınız.
Kredi ve Yurtlar ile ilgili her türlü bilgiye
https://kygm.gsb.gov.tr web adresinden ulaşabilirsiniz.
Yerleştiğiniz Fakülte/Meslek Yüksekokulu ile ilgili ayrıntılı bilgiye aşağıda yer alan adreslerden ulaşabilirsiniz.
İLETİŞİM ADRESİMİZ
Adres: Tarsus Üniversitesi Rektörlüğü Takbaş Mahallesi Kartaltepe Sokak 33400 Tarsus/MERSİN
Telefon No: 0 (324) 600 00 33
Dahili Numaralar: 1252, 1253, 1254,1255, 1256, 1257,1258,1259
E-Posta: ogrencidestek@tarsus.edu.tr